Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Nina - 28 februari 2009 11:17

Idag har jag och alla andra Marior namnsdag.

Jag vill säga GRATTIS till alla.

Kram

Sol

Av Nina - 28 februari 2009 11:11

Tror inte det är sant.

Det är sol ute och vi är lediga...

Lite kallt men inte farligt. Dags att göra lunch för att sen gå ut i det fina vädret.

Funderingarna finns på att slunga väg in i jätte snöhögen vi har. Kan bygga sittplats där.

Våran lyktstolpe syns snart inge pga all snö. Grannen skottar snön mot vår sida. Dom själv har inte någon snövall/hög som vi har, allt har ju kommit till oss. Så vad gör man. Man får göra det bästa av situationen. Vi gräver och bygger...

Ja nu är det inte jag som ska göra det utan det blir ju naturligtvis Sten som får göra grov görat. Jag står för markservicen.

Vad annars, tja ont som f-n idag, men det är ju som vanligt så egentligen ska jag bara skriva de dagar jag inte har det. Alltså nämna det överhuvudtaget.

Vi får se om det blir något mer skriveri idag.

Ha de så gott, hoppas även solen lyser på dig.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards