Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Nina - 26 februari 2009 13:59

Jaha, då är det snö dag igen då. Det har kommit ordentligt med snö. Igen.

Tycker att det har snöat tillräckligt som jag sagt förut.

Såg lite på damernas skidstafett men tyckte att det inte gick så bra så jag slutade att titta. Nu bytte jag kanal igen och döm om min förvåning, Sverige tog brons. Inte vad jag trodde när jag tittade. Men man ska ju aldrig sluta hoppas. Hoppet är det sista man ska ge upp.

Annars, ja som vanligt. Men man ska som sagt inte klaga, det finns de som har det betlydligt värre.

Erik är även idag hos Jenny, Sten hos grannen så jag har lite tid för mig själv. Ganska skönt. Imorgon ska Erik till Habb doktorn. Hon vill träffa honom för det har hon aldrig gjort. Kan ju bli spännande.

Sen var de nog inge mer för denna gång.

Kram


Och igen... skriv gärna en rad när du tittar in...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards