Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Nina - 5 februari 2009 08:06

Tänk att det är torsdag. Faktiskt bästa dagen tycker jag. Är lite sen vid datorn idag. Har redan svarat telefonen, diskat och satt på kaffet. Det är värst vad det finns morgonpigga människor som ringer och är så alerta. Jag känner mig inte vidare alert. Känner mig nästan nyvaken än. Men några koppar och man är i gång.

Idag är det lite mildare ute. Bara 7,5 nästan sommar.... Det är ju tur för vi ska ju gå och kolla på Kälkhockey ikväll och det är ju en bit att gå. Men alla behöver vi både lite luft och röra på oss.

Var bara trött igår. Gick tidigt isäng.

Fundrar ibland på det där om att ta igen sömn. Jag tror inte det fungerar. För min del sover jag kanske var tredje natt, värk de andra nätterna. De nätter jag får sova ska du inte tro att jag är piggare på morgonen inte. Nästan så det är tvärtom. En gång tog jag en sov tablett och det gör jag inte någon fler gång. Sov som en stock till två dagen efter. Inte bra.

Nu ska jag ta mig den där första koppen så jag kommer igång.

Ha de så bra

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards