Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Nina - 3 februari 2009 17:00

Ibland är det bra konstigt allting.

Ta bara det här som att blogga...

Varför? Ja, de kan man fråga sig.

Egentligen har jag inget svar på det mer än att det känns ganska bra att bara skriva lite. Det kan vara vad som helst. Att bara "bladdra" ur sig. Inte alltid man orkar prata med någon fast man ändå vill få ur sig. Tror att det är det bloggen är till för lite grann i allafall.

Har varit runt lite och tittat. Många skriver av sig sina problem. En del skriver bara glädje. En del om sina hobbys. Ja, det finns allt.

Själv då, vad skriver jag? En himla massa nojs och trams tror jag. Vet egentligen inte riktigt vad jag skriver. Läser sällan vad jag själv skrivit. Men det brukar kännas ganska bra efteråt.

Nä, nu slutar jag med det här vanliga nojs trams skrivandet...

Jag far hem.

Kram

Av Nina - 3 februari 2009 09:43

Vill bara skicka en kram till dig

Nina

Av Nina - 3 februari 2009 08:09

Idag är det trögt...

Känner mig nästan som om jag går i sömnen.

Lite snurrig morgon. Kallt som bara den. Just nu är det 21 grader ute.

Garagedörren var mycket svår att få upp trodde ett tag att jag skulle måsta hämta Sten och be om hjälp. Men en redig kvinna klarar sig själv. Resan hit var utan problem. Men när jag skulle öppna bakdörren för att ta ut motorvärmarsladden så var den ganska frusen. Tur det finns mer än en dörr på bilen. Allt ordnade sig.

Nu är kaffet på gång och jag riktigt längtar. Tror att jag blir pigg bara jag får en kopp.

Just ja, det har öppnat ett solarium här brevid. Det är ett sånt dära som man stoppar pengar i väggen och går in i ett rum solarium... Ska prova. Var dit och kollade en sväng. Det är välbesökt, det känndes på doften.

Ha de så bra nu alla.

Nu ska jag hämta kaffe så jag vaknar.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards