Alla inlägg under maj 2010

Av Nina - 31 maj 2010 21:34

   


Ja, då var måndagen snart slut. Naturligtvis kom solen fram idag...typiskt. Min ledighet är ju slut. Men konstigt, jag var ensam hela dagen.

Är ensam här hemma också. Det blir faktiskt lite gjort då. Men är man fler kan mer bli gjort, eller nåt sånt.

Har inte mycket att säga. En sak som är ganska kul, iallafall tycker jag det, fick några samtal igår, egentligen inte till mig. Så mer tid i samlingen... när ska man kunna använda de då???

Ja, ja

Ha de så gott alla.

Kram

        

Av Nina - 31 maj 2010 09:56

                                                                                                 

Av Nina - 30 maj 2010 11:56

Idag firar vi alla mammor över hela landet.

Själv har jag inga barn hemma ej heller någon mamma att krama om.

Men jag tänker och känner.

Ha en härlig dag alla mammor.

Kram

     

  

Av Nina - 28 maj 2010 09:24

Jaha ja. Vi som tänkt göra något kul...

Det bara öser ner. Känns inte ha någon större lust att bege sig iväg på någe större tillgivenheter. Antagligast är alla människor inne på affärer också när de är sånt här väder. Vi blir nog inne och hemma vi.

Visst, jag tog semester för att jag skulle vila upp mig, men de här är ju nästan löjligt. Det blir en vila som blir fel. Kan säga att inte mår kroppen bra inte i detta väder. Just nu har jag "krympta" fingrar. Kunde inte ens skala bananen. Ja,ja. De blir nog bättre.

Vad ska vi då göra ???

Kanske vi bara ska vara.. ta hand om varandra som de så fint heter...näää, de blir nog till att olja bordet eller så.

Ha de så gott alla och hoppas ni har bättre väder.

Kram

 

  

Av Nina - 27 maj 2010 22:36




Snart kanske vi kan ta och fira. Jag bjuder på den första.

Stor Kram

  

Av Nina - 27 maj 2010 22:34

  

Se hur de kan gå om man önskar sig lite hjälp...

Av Nina - 27 maj 2010 22:27

En hel dag har regnat bort. Helt otroligt vad det kan komma mycket blött där uppifrån. Vad ska man göra då? Sitta inne och titta ut...

Men nu har ju gubben kommit hem, ser på sporten så jag passar på att skriva en rad. Tror inte de blir nå mer skrivet denna helg.

Funderade på att dra iväg med husvagnen över helgen någonstans men de känns inte så lustigt. Väder gubbarna säger att det ska fortsätta ösa ner så vem vill då dra iväg... Det blir till att snällt stanna hemma...

Vem vet, vi kanske tar oss en tur till Östersund eller nåt. Det var länge sen vi var där. Eller kanske det blir Ö-vik. Vi får se, en dag itaget.

Det har inte hänt så mycket kan jag säga, eller kanske tvärtom. Det har ju börjat rulla nu, ibland kan de gå fort. Hoppas att vi tagit rätt beslut. Vem vet, inte jag och ingen vet förrän efteråt. Det är bara att hålla tummarna att det kommer att fungera.

Nu är de snart dags att krypa ner.

Ha gott alla

Kram

Av Nina - 27 maj 2010 16:12

Har egentligen ingenting att berätta idag.

Det regnar och regnar och regnar.

Har gjort en massa "inne" saker idag som tvätt och sånt där tråkigt.

Är det inte typiskt.

Här har man tagit semester... sen är de dåligt väder. Kan för den delen även informera att inte förstår någon att jag har semester inte. Under semestern skall man ju inte behöva svara på arbetsrelaterade frågor... eller?

Det blir mer tid att lägga till på min redan så stora hög med FLEX tid. Bra där...

Som sagt, det regnar, inte lite heller. Blev faktiskt riktigt blöt av att bara gå och hämta posten.

Ja, ja

Gubben kommer hem ikväll så man har ju en glädje punkt att se fram emot.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards