Direktlänk till inlägg 27 februari 2013

Fick ett mail...

Av Nina - 27 februari 2013 19:35

Ja då var de då onsdag och veckan snart slut, eller, de ä ju precis i miten...

Imorgon hämtas sonen hem så vi får ha en mysig lång helg. Hoppas att vädret håller i sig så vi kan premiär grädda våfflor ute som vi brukar, eller korv eller nåt...

Bara att hålla tummarna, om vädret alltså..


Idag fick jag ett så ulligt mail som jag bara ville dela med mig.

Har en vän som heter Lena å hon har en urgullig dotter som heter Irma.

Så här var de



Dagens apro på ingent Irma:

Irma (i) Lena (l)

i: när ska vi hälsa på erik?

l: vilken erik?

i: meeen ninas erik juuu..

l: jaha ja kanske nästa vecka

i: men jag vill inte leka med erik

l: men vad ska vi dit o göra då?

i: men jag vill ju vara med nina juuu.

så kan de va ;) kram


Gullungen min

Så nu hopas jag att hon kryar på sig så hon kan komma hit snart

Ha de gott alla

Puss å kram hela dan



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 28 februari 2013 22:31

Ja så kan man lägga åter en dag bakom sig. Faktiskt ganska händelserik sådan. Vet att de ä torsdag men va å hämta sonen, han får en dags sportlov... Bättre än inget alls. Det började med att tåget vara försenat, faktiskt blev de 35 min sent å int...

Av Nina - 27 februari 2013 00:42

Läste ett inlägg tidigare ikväll som tog mig tillbaka. Det var försäkringskassan som återigen gör en blunder. Dom kan verkligen både såra och vara klumpiga. Denna gång handlar det om en 23 årig kille med cancer som valt att vara sista tiden hemma....

Av Nina - 26 februari 2013 11:05

Ooops. Tittade i kalendern. Oj då, kanske man ska ta å kolla om man ska ta nå sprutor å sånt... De ä ju bara 48 dagar kvar innan vi lättar.... Oj, oj. Å jag som inte har nå sommar kläder.. Blir nog dags att ta sig i kragen o göra lite djudykning...

Lyx

Av Nina - 26 februari 2013 10:59

Vilken lyx de ändå är med dusch. Igår fick vi äntligen mot kvällningen tlll den... Nu står den där och fungerar perfekt. Efter att i tre veckor måst fara iväg för att duscha så märker man att de ä lyx att ha hemma. Många saker tar man för givet. ...

Av Nina - 25 februari 2013 13:56

Tittar ut...solen skiner, hur underbart som helst. Känner verkligen att man vill ut. Men, de ä nu inte riktigt möjligt.. Att de kan ta sån f-annad tid att få ihop allt. Men om vi hade fått rätt från början så hade de nog gått lite fotare. Beundr...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Skapa flashcards