Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Nina - 22 februari 2009 14:55

Redan söndag...

Dagarna går mig förbi. Vet inte riktigt vad som är fram och bak just nu. Prövade sätta mig bakom ratten men det var ingen höjdare. Det är inte så att jag ser rakt fram just nu utan mer att det går i kors. Tänk vad ett litet piller kan ställa till det. Men det klart, morfin är ju känt för att snurra till det för de flesta där är inte jag heller undantagen.

Annars, ja mycke skidor har det blivit. Först fick Helena brons sen tog Anders silver. Helt otroligt. Jag kan förstå om dom var slut med tanke på hur slut jag var. Jag menar jag satt ju bara här och hoppade...

De var väl de om de mesta.

Erik är lycklig och glad tycker nog livet är underbart.

Snöa gör det idag så det är inte färdigskottat heller. Elda gör vi för fullt, fortfarande minusgrader ute.

Nu har vi ny tvättmaskin också. Äntligen kan jag tvätta igen. Den förra blott bara fem år gammal var inget att laga något med programverket. Så en ny köptes snabbt i fredags, hade då varit utan i två veckor, Ni kan tro att tvätthögen växer. Men nu har vi tvättat som bara den. En riktigt rolig tvättmaskin med lite andra program än vad jag är van vid. Det finns ett speciellt program för jeans och ett för gardiner tex. Har inte haft förut. Sen är det en klocka som talar om hur lång tid tvätten tar och hur lång tid det är kvar. Mycket bra.

Nu ska jag inte skriva mer om tvättmaskinen. Men den är vit kan jag ju säga..

Dags att ordna med lite mat. Fisk och potatis blir det idag.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards