Alla inlägg under februari 2012

Av Nina - 9 februari 2012 18:29

Ja då var denna vecka snart slut.

Vad har jag gjort då...Legat, legat, legat.

Men kan säga att jag äntligen ser ljuset i tunneln... eller rättare sagt, håller på att vara feberfri. Jiiipi.

Ser fram emot nästa vecka, då drar jag iväg igen.

Idag var jag till brevlådan, såg de fina vädret, vände om och hämtade kameran.

     Från brevlådan ser jag detta...      Och detta...      även denna vy     Inbäddat hus i snö

      

 

 

 

 

Av Nina - 4 februari 2012 10:51

  

 

Ja inte blir de mycke ida inte...

I morse, eller rättare sagt klockan 8 när jag klev upp tittade jag på termometern, -35,1, burr. Vände på klacken och gick ner igen och kröp under täcket. Sa åt gubben att de ä kallt...snälla tänd en brasa. Å snäll som han är så gjorde han naturligtvis de. Nu har vi varmt här i källarn, uppe är de kring 16 o kallt på golvet. Ute är de nu bara 31. Tror inte att de blir nån färd på stan för shopping inte. Det blir en mys dag framför tvn. Synd bara att kylskåpet är tomt.. Hoppas att alla får en härlig helg och att ni inte fryser.

Kram

 

 

 

 

Av Nina - 3 februari 2012 19:30


 


Sonen skulle komma hem idag. Som många vet var det ganska mycket strul med tågen idag, vem kan missa det...

Funderingarna fanns över hur man skulle kunna lösa den frågan. Alltså tåget. Kom fram till kanske det kunde tas en bil tur och mötas i Söderhamn kring tre.

Tittade på vädret, vi ringde runt och kom fram till, nej, vädret var inte lämpligt att åka i.

Nu måste jag säga efter jag har sett på nyheterna, de var tur de. En av de bilarna som var med om den stora serie krocken, den kunde varit den bilen min son skulle då suttit i.  Tiden och platsen är precis. Jag känner bara en oerhört stor lättnad över att det inte blev någon resa. Det måste funnits en ängel som suttit på våran axel och sagt att vi inte skulle fara. Tack

Saknar min son jätte mycket, det var ju en hemma helg. Men jag är Glad, oerhört glad. Han har de bra där han är just nu. Underbara människor som han är hos och som han trivs hos. Ibland har man tur.

Kram



     

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Skapa flashcards