Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Nina - 2 februari 2009 16:41

Snart ska jag åka hem. Tänkte passa på att skriva nån rad först.

Mommen, jag ringer dig ikväll.

Ja, nu är det gjort en dag idag... Och inte vilken dag som helst. Redan kvart över åtta blev jag uppringd att vi skulle ha möte idag. Går bra efter tre sa jag...

Så då satt vi där. Inte var det angående arbetet inte... nädå, jag har ju som sagt varit hemma. Fick nästan be om ursäkt att jag har haft magsjuka med feber. Det låter det va...  Ja, ja. Har man inte annat för sig så har man inte.

Smsa med Jenny i morse. Agnes var på op. Väntar otåligt på att höra hur det gått. Vet att det är inte roligt att sitta brevid och inte kunna göra någonting och ens kära barn ligger där. Det är en hemsk känsla.

Men jag är säker på att allt gått bra.

Nu får vi hoppas att hon blir jätte pigg också och inte har någon mer halsfluss och så.

Tog mig bara en liten femminuters paus..

Ska fortsätta med jobbet en stund till så jag kan åka hem sen. Min kollega har ju redan gått.

Kram

Av Nina - 2 februari 2009 13:09

Det går inte att maila dig.

Har även försökt med att svara på ditt mail men det fungerar inte heller. Blir nästan lite....

Kram

Av Nina - 2 februari 2009 08:07

Då var man här igen då...

Har ont så det skriker, det är kallt ute.

Vissa delar av vägen var det över 23 grader. Här i stan är det bara 19,5. Kallt så det förslår.

En sån här dag skulle man helst velat ligga kvar i sängen.

Har inte hänt något speciellt.

Har inte mer att skriva nu.

Återkommer....

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards