Alla inlägg under januari 2009

Av Nina - 31 januari 2009 11:37

Nu är denna månad snart slut.

Jag har inte skrivit på några dagar. Inte haft riktigt gnistan. Har inte mått riktigt bra som sagt....

Har inte fått riktigt orken än men får ruska av mig lite och sträcka på mig. Bara att ta nya tag.

Annars, tja det händer något hela tiden. Kanske jag berättar nån gång.

Det jag ska berätta är att jag har en mycket lycklig dotter. Hon har nu fått en fast tjänst som personlig assistent. Det är en 75% tjänst. Men det är en fast sådan. Helt underbart. Hon är mycket glad. Vem vet. Kanske det kan bli en heltid.

Just nu är Sten ute och skottar upp för att slam bilen kommer till veckan. Det behövs. Det var något år sedan sist. Vi är ju fem bostäder som delar på tanken så den är nog ganska full...

Nu slutar jag innan det blir en massa "skit"prat.

Ha gott och trevlig helg

Kram

Av Nina - 27 januari 2009 11:43

Nu har det nog drabbat mig...

Flunsan, eller nåt.

Har fortfarande feber,dålig i magen och nån typ av förkylning.

Med andra ord så mår jag inte speciellt bra.

Tar en dag i taget.

Mer blir det inte skrivit idag.

Kram på er alla

Av Nina - 27 januari 2009 11:42

Jaha, jag fick en utmaning att jag skulle ladda upp fjärde bilden i fjärde mappen. Lätt gjort...

Har en mapp men en del galna bilder där.

Tog nu fjärde bilden. Denna blev det.

Blev det rätt måntro....

Kram



Nu ska alltså någon annan utmanas.....

Jag utmanar alla som läser min blogg att också lägga ut fjärde bilden i fjärde mappen. Skriv en liten rad och utmana någon annan.

Kan bli hur tokiga bilder som helst. Kul att se.

Lycka till

Av Nina - 26 januari 2009 23:18

Inget studiebesök på tisdag på bibblo.

Är hemma sjuk.

Kram

Av Nina - 25 januari 2009 14:08

Många kramar.

Lycka till.

Hoppas du kommer trivas.

Kram

Mamma

Av Nina - 25 januari 2009 14:01

Idag är det redan söndag.

Denna helg har det inte blivit mycket gjort.

Lite "trött" dag igår. Skidor på tv.

Idag fick jag svar varför jag var som jag var igår. Feber och magont.

Vad gör man, jo, skidor på tv.

Jag fryser och alla andra svettas. Tur det finns både brasa och filt.

Nåja, vi får se hur det ser ut mot kvällen. Just nu gäller bara ryggläge med filt.

Annars då, tja, inte är det mycket inte. Erik är hemma och pigg som en mört. Typiskt när jag inte är pigg. Snöat har det gjort inatt och det gör det fortfarande. Vintern är inte slut. Några par strumpor har det blivit. Snart tror jag att jag kommer kunna sticka fina strumpor. Träning ger färdighet.

Helena Jonsson kom tvåa idag på skidskytte. Jätte kul. Och Grattis. Kul kul.

Nä nu kryper jag ner igen.

Ha de

Kram

Av Nina - 22 januari 2009 16:10

Jaha, då sitter Elin och jag här då. Vi skulle ha lite gympa idag men det var ingen som kom. Vi tog en liten promenad istället.

Idag skulle vi göra halsband av majs. De skulle bli som bärnsten. Men inte då. När vi tog ut dom var det mest bara mörkt...

Nåja, vi gör ett nytt försök nästa gång.

Annars är det ganska bra eller mest som vanligt. Vill inte alltid gnälla...

Är jätte glad för min dotters skull. Hon ska på anställnings intervju imorgon. Hoppas innerligt att hon får jobbet.

Nä, nu ska vi surfa lite.

Ha de gott.

Kram

Av Nina - 22 januari 2009 07:47

Oj då. Jag skrev inget igår.

Hade inte någon bra dag. Åkte hem halv tre och gick direkt till sängs. Fast jag for så tidigt hade jag ändå lyckats vara på arbetet sju och en halv timme. Så jag anmälde inget. Kanske man ska göra det??

Nu är jag här igen. Datorn ville inte starta när jag ville så jag har redan hunnit med min kaffe kopp.

Ska nu dra ut dagens recept till eleverna.

Ha en mycket bra dag

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards