Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Nina - 17 februari 2009 09:24

Jaha, då har man fått piller då... Jo, nog blir man lite lullig alltid. Lite domnad både här och där. Känns lite konstigt. Jag menar att man kan bli så här av ett litet piller. Ett beroende framkallande piller är det och det kan jag förstå. Man känner sig ganska lugn av det. Får vara försiktig. Tur att det bara är två omgångar jag ska äta.

Annars är det som vanligt, 20 grader kallt ute. Ingen promenad idag inte. Det får bli en dag inne igen. Kan inte ens vara ute i stugan. Alldeles för kallt för det. Inte kan man hälsa på heller. Man kan ju hoppas att nån hälsar på här istället.

Sten med broder är ute på skoter. "Måste" sladda skoterspåret. Jag kan inte förstå att man ska måsta det när det är 20 grader kallt. Ja, ja, har de inge annat för sig så åk då. Själv skulle jag aldrig utsätta mig för det i denna kyla.

Så nu ska jag göra som jag alltid brukar... in med en pinne i brasan

Ha gott

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards