Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Nina - 4 februari 2009 16:36

Dagen lider mot sitt slut.

Har haft det bra ändå.

Fick ett sms av bossen.. "vill träffa mig och prata med mig angående min arbetssituation...." Kanske man nu får gå?? Vad vet jag.

Det ända jag vet är att jag har j...la ont. Överallt. De som har atrtrit vet vad jag pratar om. Inte är man på bästa humör inte. Har inte kraft och ork att sitta och vara social, prata strunt och dricka kaffe. Jag är här för mina elevers skull inte för annat. Om det är att sitta av min tid med att surra i telefon dricka kaffe och snurra runt som är vad jag ska göra. Sorry. Visste inte det. Ja,ja. Kan inte rå på hur det är i kroppen. Vad jag skulle vilja är att de kom värme nu. Denna evinnerliga kyla gör att man är värre i lederna. Om nån frågar vart jag har ont brukar jag svara att det är lättare att berätta vart jag inte har ont. Det är från hårroten till tåspetsen. Men, men det går nog över. Om inte förr så när man ligger på frost fritt...

Slut på gnäll.

Jag går snart hem.

Kram

Av Nina - 4 februari 2009 12:09

Har nu avnjutit en härlig lunch som min elev har tillagat. Vi är mätta som bara den. Klarar oss galant fram till kvällen.

Vi provade att göra äppel kakan de gör reklam för på TV. Du vet, två påsar.

Mycket lätt, superenkelt. Och resultatet.... GOTT. Helt klart godkänt. Detta passar många lata som ändå vill bjuda på något gott. Kan se en hel del män som gör denna dessert....

Imorgon ska vi dra iväg på kälkhockey. Ska bli mycket roligt. Det är denna vecka Paralympics här i Sollefteå. Imorgon spelar Korea-Sverige. Kul.

Nä, nu ska jag ut på broa och kolla av kylan.

Ha de

Kram

Av Nina - 4 februari 2009 08:02

Vaddå?

Jo, det är onsdag och halva veckan har gått och det är fortfarande svinkallt ute.

Det är otroligt.

Något annat som är otroligt. Kaffet var på när jag kom. Inte van vid det. Jag brukar inte alltid vara först men jag är den som alltid kokar kaffe. Så som ni förstår så är det otroligt....

Otroligt ont har jag som vanligt.

Jag kan fortsätta med ordet otroligt en hel del men jag har lite annat att göra.

Kram så länge

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards