Direktlänk till inlägg 27 maj 2012

Mamma

Av Nina - 27 maj 2012 19:52


 

Idag är det Mors Dag.

Idag firar vi våra mammor

med blommor och tårta.

Vi som inte har turen att ha våra mammor kvar.

Vi firar och minns våra kära mammor i våra tankar.

Min mamma är med mig varje dag.

Saknar dig

 

 
 
Ingen bild

erik

28 maj 2012 13:06

hejmamma hur mår du ?jag har ätit mat det var ris och kött gryta nu ska jag jobba data en stund sedan ska jag bada med margareta och få taktil imorgon skola tisdag baka blåbärs muffins på hemkunskapen vi ska ha hantverk och sedan bad tisdag onsdag japan fredag hem igen det är eva som följer kram erik

 
Ingen bild

erik

4 juni 2012 13:26

hej mamma idag var det lite förseningar i trafiken från stockholm när vi kom fram åt vi lunch det var korv och stuvade morötter sedan ska vi bada och sist idag är det taktil imorgon är det hemkunskap och på torsdag ska vi äta pizza och göra fest utanför hemkunskapen japan torsdag kram erik

 
Ingen bild

erik

7 juni 2012 13:19

hej mamma och pappa idag har vi ätit pizza och druckit cola coca vi har fest hela efter middagen nu ska jag arbeta med data en stund klockan kvart i tre slutar jag skolan idag kram erik

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 28 februari 2013 22:31

Ja så kan man lägga åter en dag bakom sig. Faktiskt ganska händelserik sådan. Vet att de ä torsdag men va å hämta sonen, han får en dags sportlov... Bättre än inget alls. Det började med att tåget vara försenat, faktiskt blev de 35 min sent å int...

Av Nina - 27 februari 2013 19:35

Ja då var de då onsdag och veckan snart slut, eller, de ä ju precis i miten... Imorgon hämtas sonen hem så vi får ha en mysig lång helg. Hoppas att vädret håller i sig så vi kan premiär grädda våfflor ute som vi brukar, eller korv eller nåt... Ba...

Av Nina - 27 februari 2013 00:42

Läste ett inlägg tidigare ikväll som tog mig tillbaka. Det var försäkringskassan som återigen gör en blunder. Dom kan verkligen både såra och vara klumpiga. Denna gång handlar det om en 23 årig kille med cancer som valt att vara sista tiden hemma....

Av Nina - 26 februari 2013 11:05

Ooops. Tittade i kalendern. Oj då, kanske man ska ta å kolla om man ska ta nå sprutor å sånt... De ä ju bara 48 dagar kvar innan vi lättar.... Oj, oj. Å jag som inte har nå sommar kläder.. Blir nog dags att ta sig i kragen o göra lite djudykning...

Lyx

Av Nina - 26 februari 2013 10:59

Vilken lyx de ändå är med dusch. Igår fick vi äntligen mot kvällningen tlll den... Nu står den där och fungerar perfekt. Efter att i tre veckor måst fara iväg för att duscha så märker man att de ä lyx att ha hemma. Många saker tar man för givet. ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Skapa flashcards