Alla inlägg under juni 2012

Av Nina - 11 juni 2012 21:46

Ja, som sagt. Jag har fått lite dille...lite mer än vanligt kanske...

Men det märks att det varit mycket regn, även hagel härikring. Man har ju suttit inne och då måste man göra någonting och då har de som sagt blivit dockor. Det är Tilda som jag har blivit förtjust i... Nu vill jag ha mer mönster på fler varianter. Det är kul.

Här kommer lite bilder på några som jag pysslat med...

  

 

  

 

 

Av Nina - 11 juni 2012 11:00

Ja de påstås att det är juni nu...

Jag tycker att de ä lite kallt jag. Nästan så man måste ha strumpor på sig.

En hel del har hänt, naturligtvis, det är ju ganska länge sedan jag skrev.

Fick beställning på student docka.. hann klar den och levererades. Kul.

  Det blev den helvita som lämnade mig...

Har nu fått dille på att sy dockor, hur kul som helst. Men det börjar bli dax att fylla på tyg förrådet så det får nog bli en tur till Kälarne och hälsa på syster.

När jag fotat lite mer så lägger jag ut lite fler dockor som söker hem.

Ha de gott alla.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards