Alla inlägg under oktober 2008

Av Nina - 31 oktober 2008 09:13

Äntligen fredag...

Nu har denna vecka gått och allt är helt...Nästan i allafall.

Eriks tv och WII är trasigt. Tv svartnade och spelet bara låter. Men det går ju att åtgärda. Annars har det inte gått sönder något mer, fast dan är ju inte slut.

Sten kom hem igår kväll och Erik blev jätteglad. Jag med. Känns så mycket bättre när alla är hemma.

Idag kom Jenny som vanligt och hämtade Erik. Hon berättade att Agnes ville ha fler ballonger. Hon fick ju "många" när hon var här i somras på Eriks kalas. Vilket minne tjejen har. Så nu måste jag leta i skåpen om jag har fler.

Erik och Jenny skulle idag efter lunch hälsa på hos tecken tolken. Jättekul.

Själv ska jag ta med min man och handla mat. Bra med bär hjälp....

En mysig helg ska vi ha ialla fall. Hoppas alla andra också får det.

Kram


Av Nina - 30 oktober 2008 09:02

Imorse när jag steg upp var det åtta grader kallt. Snön ligger kvar ute. Man riktitgt känner att vintern är på gång.

Jenny kom och hämtade Erik. När dom kom ut såg han att det snöat. Ett leende spred sig över hela hans ansikte. Kanske han tänker på skotern. Pappa kommer ju hem imorgon och det vet han...

Dom skulle på stan idag, Erik och Jenny. Så då får han äta hamburgare till lunch. Inte något som han tackar nej till....

Själv har jag som vanligt ont. Ska inte göra någonting. Sy lite, det är ju bra terapi...

Här kommer några bilder från ifjol så förstår ni varför längtan finns....

Av Nina - 29 oktober 2008 23:36

Vill bara lägga in bild på min kära dotter.

Anna, 22år bor och jobbar i Uddevalla. Det är mycket långt bort. Alldeles för långt bort. Man kan tro att det inte är i Sverige. Jag älskar den jäntan väldigt mycket. Hon är en som klarar sig. Har skinn på sin näsa... Lik både sin morfar som mor.

Älskar dig.


Av Nina - 29 oktober 2008 23:16

Nu är det så dags...

Alla bloggar. Det tjatas på att även jag skall göra det.

Nåja, jag ger vika. Nu ska här bloggas.

Vad ska man skriva då?

Erik är hemma på lov. Sten jobbar, och jag är sjukskriven.

Det låter bra va...

Just nu har jag det jätte jobbigt med min värk. Det blev så mycket att jag till slut kontaktade läkare. Det ledde till kortison tabletter och sjukskriven.

Om jag inte haft så ont så skulle det varit bra.

Erik han mår bra han. Jenny är tillsammans med honom på dagarna och det är jag tacksam för. Är inte en toppen mamma just nu. Vilar mycket på dagarna så att jag orkar lite mera på kvällen.

Ja, de var de det.

Nu har jag börjat. Skriver lite mera imorgon.

Ha de

Nina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Skapa flashcards