Alla inlägg under december 2008

Av Nina - 31 december 2008 14:39

Nu går vi mot det nya året.

Har förberett allt som ska ätas...ha ha

Erik har fått sitt Mario Party 7. Vilken lycka. Han blev jublande glad. Hoppade och studsade. Pussade oss och kramades. Med sån glädje kan man ge mera.

Så som ni förstår blir hans dag den sista på detta år en kanon dag.

Vi andra kommer att ha det jättebra. För vi ska äta gott och dricka gott. Hela natten. Vi kommer nog att hinna dra en poker oxå...

Hoppas alla ni andra kommer att ha en lika härlig kväll. Att tillsammans med de nära fira av och välkomna in det nya.

Så: Gott Slut och Gott Nytt År på er alla.

Kramar

Av Nina - 30 december 2008 23:46

Klockan tickar... vi närmar oss med stormsteg.

Kram

Av Nina - 30 december 2008 23:44

Sitter nu och väntar på att köttet skall bli klart. Det är en väntan det...

Var på Birsta idag. Hittade inte så mycket men lite blev det. Ann och jag hann ju umgås lite så det var jättekul.

Tja, vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag tror jag slutar.

Godnatt på er alla... snart börjar det nya året.

Ha de

Kram

Av Nina - 29 december 2008 10:58

Idag lånar jag Eriks dator... Vill visa honom lite bilder som finns bla på Annas sida. Han tyckte det var jättekul.

Och vad ska vi göra idag då???

Vi kommer att få besök idag. En kusin till Sten kommer och hälsar på. Han har med sig en kille från Australien som aldrig har åkt skoter förut. Så vad göra. Självklart ska han ut på en tur. Vi får se vem det blir som kör...

Ha en härlig dag.

Kram

Av Nina - 28 december 2008 21:20

Jaha, så var helgen slut. Nu kommer det två vardagar sen börjar ju helgen om igen. Idag har det inte blivit något gjort. Det är kallt ute idag, tretton grader med blåst. Då känns det som mycket mera. Har faktiskt stickat mig en mössa idag. Kan ju behövas när det är så här kallt ute. Eller så är man inte van...

Annars då, tja inget speciellt. Erik har lyckats sopa iväg mina glasögon så dom gick i två delar. Inte speciellt trevligt. Nog för att jag sagt att jag måste byta, men inte nu. Som tur var har jag mina gamla kvar. Repiga och lite för dålig skärpa. Men bättre än inget.

Ja, de var nog det. Alltså inget speciellt idag heller.

Men vi har haft de bra iallafall.

Kram på er.

Av Nina - 27 december 2008 12:53

Sitter just nu med Erik vid hans "nya" dator. Vi har nu kopplat upp nätet så han sitter mest ute på ytube och kollar mario.

Det är svårt för honom att sitta stilla och titta när jag kriver. Men jag kände att det var dags att skriva några rader.

Sten är ute på en tur med skotern. Dom fixar spåret. Igår var vi ute på isen och åkte skridskor. Ska senare lägga in nån bild. Annars har ju julen som sagt förlöpt väl. Erik verkar nöjd. Och vi är alla mätta. Säkert tio kilo som nu lagt sig på oss. Det blir till att dra åt svångremmen efter nyår. Ingen ide att ens försöka före...

Nu ska jag låta Erik fortsätta med sitt och jag ska stryka klart. Förstår inte hur det kan samla sig så mycket... Varje gång säger man att man ska stryka direkt efter man tvättat, men blir det så då??? Nä då. Allt lägger sig på hög. Ja, ja, bara att bita ihop. Inte blir Erik ledsen inte. Han sitter ju bara och surfar runt...

Ha go fortsättning.

Kram på er alla.

Jul

Av Nina - 26 december 2008 12:15

Nu har julen varit.

Inget blev skrivet, men det har ju varit fullt stök.

Hoppas alla har haft det lika gott som vi.

Kanske lite sent. Men GOD JUL på er alla.

Kram

Av Nina - 21 december 2008 21:31

Jaha, då var denna helg slut. Fast egentligen är det ju helg flera dagar framåt nu... Semester. Börjar jobba först den sjunde januarie. Det känns skönt. Bara vara hemma och vara.

Imorgon ska Erik vara hos Jenny. Sten och jag ska handla det sista för Julen. Det är mest bara skinkan kvar. Resten är gjort. Det blir jul i år oxå. En annan kul sak som jag kan berätta... Erik önskar ju bara Mario Party 6 och 7, vi har fått tag på sjuan genom Anna. Sen kanske vi kan få tag på fyran oxå. Vem vet snart kanske vi har alla Mario Partyn. Det är vad han vill i allafall.

Bara vänta och se.

Det var dagen.

Ha de så gott.

Många kramar til er alla.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Skapa flashcards