Alla inlägg den 11 februari 2009

Sol

Av Nina - 11 februari 2009 13:05

Det är ganska fantastiskt ändå.

Igår kväll var det 22 grader kallt. Imorse 26. Nu när solen ligger på är det bara 4 grader kallt. Men som sagt det är i solen. Går du i skuggan och tittar är det 15 grader. Att det kan vara en sån skillnad. Nu spelar det inte mig någon roll. Jag sitter inne och tittar ut. Här har jag det varmt och skönt.

Annars då, tja, det är som vanligt. Det värsta är nog allt man ser omkring sig som skulle behöva göras. Vad jag klarar är att köra igång tvättmaskin. Men man kan ju inte bara tvätta för tvättandets skull. Det är ganska tomt i korgen... Försökte mig på strykning men det var ingen hit. Det finns bättre dagar.
En sak som jag upptäckt under dessa dagar är att det finns en hel massa att titta på på tvn. Det är Rachel Ray, Ellen, Oprah och mycket mera. En ganska skön avslappning men inget som jag vill se på hur länge som helst.

Ja de var väl det.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards