Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Nina - 12 februari 2009 18:26

Jaha ja. Imorse när Sten klev upp sa han att han inte kände sig så pigg. Lite senare ringde grannen, som han var till i förrgår, berättade att han var magsjuk. Nu ligger Sten. Bara för mig att vänta in då...

Känns som om det aldrig tar slut.

Vi har ju gjort efter konstens alla regler.. Alltså det där med radonet. Förut var vi mycket piggare. Nu sen vi har startat reningen så har vi blivit mer sjuk än vanligt. Man kan ju börja fundera. Kanske det var bättre "förr", ha ha

Kylan sitter i. Hörde att det var över 32 grader kallt i Kälarne. Nu ligger det bara ca 7 mil härifrån. Grannen sa att det var 30 här. Vår termometer sitter lite tokigt har vi märkt. Vi har alltid varmare än grannen. Kan det bero på att den sitter alldeles brevid luftvärmepumpen kanske... Dags att hitta ett nytt läge på termometern.

Hur mår jag då?? Ja, som vanligt. Huvudvärken vill inte riktigt släppa. Har kollat trycket lite. Bra övertryck men nu är det undertrycket som är högt. Kanske det är dags med piller igen. Vad vet jag. Skulle ju hålla uppe då jag gått ner i vikt och trycket är bra. Vad vet jag...

Nu ska jag smyga in till min man och höra om han vill ha något. En hink eller något att dricka eller något annat.

Kram

Av Nina - 12 februari 2009 10:25

Trodde att det skulle bli lite bättre. Men inte då. Imorse var det hela 28 grader kallt. Är det nya istiden som är på gång???

Inte konstigt att det känns som det gör.

Fick förfrågan om det inte är fibromyallergi jag har!!! Inte vet jag. Jag vet inte vad det är riktigt. Men jag vet att det är ganska likt artrit. Vad jag är helt säker på är att jag har psoriasis. Ungefär som med Erik. Vad vi vet helt säkert är att han är döv. Jag är ju ingen läkare, men ibland önskar jag att jag var en. Då skulle man ju kunna få hjälp. Även hjälpa andra.

Men en sak är jag glad för. Mommen har fått tid för undersökning. Nedräkningen har börjat. Kanske hon äntligen kan få riktig hjälp. Jag håller alla mina tummar. Jag skulle bli så glad om hon blev piggare. Kanske så pigg att hon kan komma och hälsa på. Det var ju så länge sedan. Håller på dig.

Nu ska jag elda lite mera. Känns som om det blir en dag till vid brasan och i den varma duschen.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards