Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Nina - 8 februari 2009 15:21

Tror vi håller på att snöa in...

Skulle in på sjukhuset idag, men det får vara. Varning på radion för att ta ut bilen.

Sten måste ut igen och skotta. Det är nog närmare en meter som kommit.

Hoppas bara att allt går bra imorgon, Erik har ju resa.

Själv vet jag inte just nu hur det ser ut för mig imorgon. Det här vädret gör mig tokig. Tänk om det fanns något som gjorde att jag bara mår bra. Livet skulle underlätta väldigt.

Jaha, helgen har gått och det har inte blivit någonting gjort för mig. Sten tycker inte att jag har varit den trevligaste denna helg. Man kan nästan säga att jag borde dragit täcket över mitt huvud och gått och gömt mig.

Erik har varit tråkig som vanligt. Vill mest bara sitta vid datorn.

Nä nu är det nog bäst att jag börjar med lite mat.

Ha de så gott. Skriver imorgon.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards