Alla inlägg den 23 februari 2009

EMD

Av Nina - 23 februari 2009 15:27

Bläddrade runt bland TV kanalerna. Hittade reprisen på lördagens melodifestivaltävling. Tänk att jag föll pladask för grabbarna. Inte bara deras utstrålning och dans, dom sjöng bra också. Tycker faktiskt att låten var riktigt riktigt bra. En låt som nog kan hålla. Vem vet, kanske jag ger dom en röst när sista etappen på Globen är. Måste nog höra resterande bidrag först. Hade bestämt mig för att inte titta förrän det är på Globen så det blev ett litet misstag idag. Men inte visste jag att reprisen var idag inte. Så de kan gå.

Nu väntar jag på att Erik snart ska komma hem. Han har ju varit med Jenny idag. Ska bli kul att höra vad dom gjort.

Sten han är i torpet skulle skotta bort lite snö.

Men alla brukar infinna sig lagom till middan.

Ha de så länge

Kram

Av Nina - 23 februari 2009 09:56

Ja det är vad det känns.

Jenny hämtade Erik och jag är hemma...

Är fortfarande sjukskriven vet inte hur länge. Är inte "kör"bar än. Har Sten som privatchafför. Blir lite svårt nästa vecka om han far och jobbar. Idag är det inte kallt men det snöar. Tycker faktiskt att vi har nog med snö nu.

Inte har jag något att berätta heller. Det rullar på som vanligt. Det jag kommer ihåg det gör jag...

Ha de gott.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards