Alla inlägg den 28 april 2009

Av Nina - 28 april 2009 21:12

Igår städade jag ju garderoberna sen ställde jag mig frågan.. Vad ska jag göra med alla kläder???

Jenny löste det problemet för mig idag. Hon sa att hon skulle till Röda Korset med en del avlagda plagg. Jag nappade direkt. Skickade genast påsarna som stod och skräpade i Eriks rum. Alltid passar det till någon. Det är ju inga fel på kläderna bara för små. Har nu fått respons på att det passat nån i allafall. Om ni orkar vill jag gärna ha namn lapparna tillbaka. Orkade inte och glömde faktiskt. Helt perfekt när det funkar och går så här lätt.

Annars då. Tja en vanlig dag på jobbet. Inget nytt och inget gammalt, helt vanlig dag. Försöker hitta något att förkovra mig med. Vet att det kommer nya adepter så det är bra att vara förberedd. Tyvärr är det ju det där med ekonomi. Det finns inget från jobbet, alltså fortbildnings pengar så jag söker med ljus och lykta efter distans eller flex. Har hittat lite av intresse så nu får vi se om det går att kombinera. Håll tummarna.

Ja nu är det dags att snart krypa ner i sängen. Upp tidigt imorgon, skall med bilen till Sahlens för fyrhjulsinställning. Det blir skönt med en morgon promenad, bara det inte regnar. Sen ska jag hämta den innan fyra så det blir en sju halv fyra dag imorgon. Sen är det min brukare som jag ska ut med, vi har lite att göra. De är mycke nu.

Bäst jag lägger mig så jag orkar.

Kram


Hoppas jag inte behöver paraply imorgon. Idag regnade det och lite åska hördes mullra allra redan.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards