Alla inlägg den 7 april 2009

Av Nina - 7 april 2009 19:15

På torsdag är det halv dag.

Glöm inte bort att vi ska ut då.

Välkommen önskar jag till mina elever.

Kram

Av Nina - 7 april 2009 19:07

Nu har man fått veta några av de som i hemlighet, eller vad det kan vara , som besöker min blogg.

Jag tycker att det är roligt med alla besökare och roligare skulle det vara om de skulle ge sig till känna med en liten kommentar. Men det kan ju vara så att de vill läsa utan att bli sedd. Vad vet jag.

Nåja, dagen är till ända. Erik är i ducshen och ska bli ren och fin... Själv tar jag igen mig lite. Sitter med tvn på och försöker få mig mer utbildad. Det är ju vem vet mest  nu. Ganska kul. Vissa frågor vet jag inte vad de pratar om och vissa är så enkla att det slår slint. Tur man inte är med.

Spännande de där med lönesamtal egentligen. Har än inte förstått vitsen. Det kallas för att vara individuellt, men jag betvivlar. Jag får ju inte riktigt vara med och bestämma jag kan tycka men mer är det inte. Som alla kan förstå så tycker jag självklart att jag är värd minst det dubbla men de förstår jag om jag inte kan få men lite mer iallafall. Vi får se.

Nä nu är det dags att plocka Erik ur duschen så det finns lite varmvatten till oss andra.

Kram

Av Nina - 7 april 2009 11:19

Usch va jag är hungrig...

Andra gruppen har lagat mat och sitter nu och äter. Hur tror ni det känns i tarmen. De riktigt suger. Men jag får snällt vänta till klockan tolv.

Chefen ringde idag..de blir lönesamtal i em. Fast va jag förstått så är det redan klart med alla delningar, han är lite sen...

Ja, ja. Det finns ju ändå inte mycket man kan säga till om där inte. Önska kan man alltid.

Kram

Av Nina - 7 april 2009 07:36

Jaha, tisdag. Är ensam här på jobbet...Men när jag tittar ut så kommer min kära kollega.

Inte bara här är jag ensam. Det känns ensamt nu när Anna åkt hem. Det var underbart och härligt att ha henne hemma. En hel familj.

Ja idag är det inte något speciellt på gång. En massa telefonsamtal som jag måste göra. Lite skriv arbete ligger också och väntar.

Sen är det bara att åka hem.

Ja det var nog det det.

Vem vet, kanske jag får tiden att skriva nån rad till...

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards