Alla inlägg den 5 april 2009

Av Nina - 5 april 2009 19:07

Ja, nu är det söndag.

Hela helgen är slut. Anna far hem imorgon, snyft, och jag börjar jobba igen. Vi får se hur det går. Tur att det är kort vecka. Går av efter halva torsdag och sedan ledig till tisdagen. Då far även Erik. Min kollega har då semester och jag blir alldeles solo på mitt jobb.

Helgen har gått rasande fort. Erik har varit väldigt pigg, ätit oss snart ur huset och där ligger inte Anna långt efter. Vad jag inte kan förstå är hur jag kan ha barn som äter sådana mängder men ändå är smala stänger... Om en annan kunde vara lika, hur great vore inte det... Fast samtidigt, vilket matkonto det skulle bli...

Jag har i helgen passat på att "påskat" lite. Vet ju hur färdig man är under arbetsveckan så jag tyckte jag kunde göra det nu lika väl. Det är ju inte speciellt mycket som görs. Lite gardiner, dukar och kycklingar. Men ändå. Det blir lite gult iallafall...

Nä, nu är det dags med kvälls macka åt lille bror och kanske något till dotra med. Dom är båda hungriga...igen...

Ja, ha de så bra.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards