Alla inlägg den 13 april 2009

Av Nina - 13 april 2009 21:26

Idag har det också varit en härlig dag.

Vi for till min syster som fyllde år idag. Erik tyckte det var jättekul. Han gav med glädje henne alla paket men tyckte det var konstigt att det bara var hon som fick. Sen efter en stund sa han åt mig att han vill hjälpa till med öppnandet av paketen. Frågade syster om det gick bra och han fick ett paket. Pussade mig på kinden och sa tack. Inte dumt.

Nu ikväll sa vi att han skulle flyga och med vem. Vi gick in på Kinens blogg och Erik såg ett kort där Kinen och hennes pojkvän pussades, han sa fy fy och gjorde fel. Sen ville han skriva några rader. Det fick han narturligtvis.

Ja det var nog det.

Själv har jag det som vanligt. Lite mer ont idag men man får hoppas att det är bättre imorgon. Ja imorgon är det jobb dax igen. Har varit ledig nu i fyra hela långa sköna dagar och det var inte dumt.

Det om det och nog om det.

Vi hörs och syns.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards