Alla inlägg den 22 april 2009

Av Nina - 22 april 2009 20:20

Tror det börjar bli lite tumultartat nu. Inte många rätt åt några håll, tur att en annan har koll....

Erik är som sagt inte pigg. Han kommer ju hem på fredag. Vi får se vad det är som kommer hem. Kanske en riktigt sjuklig liten kille. Det blir till att ringa på barn och höra om det kanske ska göras några odlingar eller nåt.

Nåja, de är bara att vänta och se.

Gick lite tidigare idag (alltså före fem) för jag kände att jag verkligen behövde friskvård. Skyndade mig hem och bytte om. Fick med mig Sten så vi tog en promenad på över 6 km. Och det gjorde vi på en timme. De du. När vi kom in på bruket var de nya grannarna ute så vi passade på att önska de välkomna. Det tog över en timme så man han stelna till lite. Den sista km hem kändes mer än något annat. Just nu sitter jag här och väntar på att Sten ska komma hem. Han fick skjutsa en annan granne in på akuten så jag vet inte när han kommer hem. Tittar lite på room service, ser väldigt bekvämt ut när dom sprejar allt vitt, jag menar allt, sladdar, väggar, kontakter ja allt som finns. Häftigt och enkelt.

Imorgon blir en lång dag, men inte en dålig dag. Torsdagar är nog den bästa dagen tror jag. Om man inte pratar om helgen alltså. Helg är ju alltid helg. Om alla är hemma vill säga. Just nu låter det som om Sten far och jobbar på måndag, vi får se.

Nä nu ska jag ta mig en kopp kaffe och luta mig tillbaka.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards