Alla inlägg den 14 april 2009

Av Nina - 14 april 2009 19:46

Ja nu har man börjat jobba igen. Det var ganska ensamt idag. När jag kom var min parkering upptagen, tur man hade privat chaffis idag, Sten följde bara med upp en stund.

Det är inte det roligaste att sitta inne och titta ut på solen. Sådana här dagar önskar man att det funnits ballkong som man skulle kunna njuta lite av solen.

Dagens resa för Erik gick jättebra. Han var lugn och go hela vägen. Det känns jättebra. Äntligen lyckades det även för Erik och Kinen. Men det behövs ett lugn från start för att det ska fortsätta. Nu är han framme i Gnesta och verkar tycka att allt är bra. Kul.

Här då, ja Sten hämtade mig på em och vi tog en promenad på en halv mil när vi kom hem. Vi är ju hundvakt. Sen blev det en sen middag som vi precis har avslutat. Tur att vi hade restser att värma, orkade inte riktigt med att laga till något. Vi får se hur det blir imorgon om det blir nån promenad. Vi ska ju hälsa på "tanten" som blir tretti imorgon.

Ja jag skriver nog en rad imorgon på lunchen.

Och ja de är skola på torsdag.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards