Alla inlägg den 15 april 2009

Av Nina - 15 april 2009 20:50

Ja då har vi varit på 30 års kalas. Smörgåstårta var det. God som bara attan. Agnes var i sitt esse och underhåll oss.

Det känns lite konstigt att nyss ha ätit smörgåstårta och sen titta på "Du är vad du äter". Anna Skipper är en hårding, henne skulle jag både vilja och inte vilja ha här. Att få nån som står med en pekpinne och talar om vad man ska äta och vad man inte ska äta. Fast om jag ska vara ärlig så är det nog inte maten som är största problemet för mig. Det är helt och hållet det dära med att röra sig. Tror inte att det finns något som är så tråkigt som det. Begriper inte riktigt hur folk kan utsätta sig för denna tortyr. Jag försöker nån gång emellanåt, men oftast slutar det med ett platt fall. Om det så är promenad eller cykling... när det kommer regn så blir jag inne och fortsätter med det.

Ja, man vet vad som är rätt och vad som inte är rätt det är helt och hållet ens egen lathet som sätter in....

Ok nog om det vad har jag mer att berätta. Ja, först var jag på jobbet såklart, en bra dag. Sen var det gasen i botten för att hämta Sten, därefter då Jenny för att sen åka hem och starta tvättmaskinen. Sen dog man liksom av med en kopp te och tv. Ja, de var nog allt som hänt idag. Imorgon är en ny dag. Börjar med att jobba först sen får vi se vad som händer inte för att det brukar bli så mycket mera en torsdag, det är ju lång dag då.

Ha de så gott nu då och skriv gärna en rad när du tittar in.

Kram


ps

Bilden är från en härligt solig dag i Edsåsdalen

Av Nina - 15 april 2009 20:47

Vill bara visa några bilder från Anna och Eriks möte.

Kram

Av Nina - 15 april 2009 09:54

GRATTIS JENNY MAHLBERG PÅ DIN 30 ÅRS DAG IDAG.

KRAM

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards