Alla inlägg den 6 april 2009

Ide

Av Nina - 6 april 2009 15:32

Har just kommit på att jag kan snart gå hem...

Jag har ju fridag helt på fredag denna vecka så jag behöver inte jobba in den dagen. Skönt va. Sen är jag faktiskt ledig halva torsdag och hela måndag så det blir en riktigt lång ledig helg. Det behövs redan. Fast jag bara varit en vecka så känns det.

Nåja, sånt är livet.

Alltså: Jag går snart. Om ca en halvtimme eller så... Skriver imorgon.

Kram

Av Nina - 6 april 2009 07:53

Ja då var man här igen då... På jobbet alltså. Kändes inte bra att åka i morse. Båda mina kära barn låg och sov. Skulle helst av allt velat vara hemma hos dom men nån måste ju försöka få in till bröfödan oxå...

Ja idag åker jag caddy. Sten ska ju skjutsa Anna till Sundsvall och tåget. Kan nog behövas en större och lite mer comfertabel bil då. Det var lite guppigt att köra caddyn, många gupp som jag inte tidigare känt som kändes nu. Intressant resa. Annars är det nog som vanligt.

Jag lyssnade på radion på vägen hit. Nu är ju inte det något unikt och speciellt, det gör man ju varje morgon. Men det var faktiskt ganska roligt imorse. Hanna läste högt ur Metro om några hjälte djur och Kodjo gjorde ljud till. Det var riktigt lustigt. Skönt med ett litet morgon skratt. Det tackar man för, dagen blir ju lite lättare då.

Nu är det dags för en liten kopp kaffe och samtal om vad som hänt i helgen...

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards