Alla inlägg den 2 april 2009

Av Nina - 2 april 2009 16:19

Jaha, sitter fortfarande kvar på arbetet. Har just tagit mig en kopp kaffe innan jag ska ge mig iväg för att titta på bowling. Det är tjugo glada från särskole personalen som ska träffa och bowla, äta. Ska bli riktigt roligt att titta på. Vi får se hur pass länge jag blir med. Kan inte påstå att jag är speciellt bra i värken. Efter dessa fyra dagar känner jag att inget piller i världen hjälper. Kanske det var magstarkt av mig att sätta igång på hel tid direkt. Jag vet inte. Allt måste ju prövas. På måndag ska jag ta kontakt med sjukhuset och höra om det finns nån tid som man kan slinka in på. Vem vet.

Idag har vi haft en mycket bra dag. Det gjordes potatis plättar med bacon. Inte blev det direkt plättar mer pannkaks mos. Men gott var det. Efter maten blev det lite påsk pyssel. Sen drog vi ner på "stan" för att fotografera lite. Vi ska försöka göra lite egna foto scrapping bilder.

Ja, de var det om det. Nu är det nog dags att försöka bättra upp sig lite och snart ge sig iväg till nöjena.

Ha de så bra alla.

Kram


Mommen.

Kul att de kommer alla de dina. Man ska vara glad för de gånger man får.

Av Nina - 2 april 2009 08:04

Jättekul. Min dotter är hemma.

Igår var jag på många utflykter med mina elever. Först på morgonen var vi ner på ICA för prisundersökning. Sen blev det Konsum för samma plus att vi handlade mat som vi tillagade. Det blev laxpasta. Därefter var jag på Solgården för att hälsa på elever. På vägen tillbaka gick jag in på badhuset för att se hur det var. När jag var där ringde telefonen. Det var min alldeles egen Anna. Hon var runt knutarna. Hon som inte skulle komma förrän på kvällen. Jag kände att jag blev bara fånigt glad. Ett jätteleende spred sig över hela mig. Att det var min Sten som skjutsade in henne till mig gjorde inte saken sämre. Dom följde med på mitt jobb och drack en kopp kaffe med mig. Sen skulle de båda iväg på varsitt håll. Anna kom till mig sen vid halv fem så då tog jag och slutade.

Vi hade en mysig kväll tillsammans.

I morse när jag for låg hon och sov så jag vet inte vad som skall hända idag. Men hon finns där ikväll när jag kommer hem. Fredag har jag jobbat in så då ska vi vara tillsammans hela dagen. Sen kommer Erik hem och då har jag hela min familj samlad. Det ska bli kul.

Fast nu ska jag jobba ända fram till fem. Sen ska jag på bowling och middag med 20 andra som jobbar inom särskolan. Det ska bli trevligt. Antar att det kan bli lite sent....

Ha de så bra nu.

Jag ska göra potatisbullar med mina elever nu på förmiddan och i eftermidda blir det bla påsk kort.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards