Alla inlägg den 20 april 2009

Av Nina - 20 april 2009 20:16

Har funderat rätt mycket på sista tiden. På vad. Tja, allt möjligt. Det mesta som man kan fundera på är nog det jag funderar på. En del tankar hår gått till olika ansvarsposter. Hur ser de ut? Tar alla de ansvar de har eller lägger de över på andra eller hoppar de bara över?? Ja, en del sånt är vad som snurrar i min hjärna då jag tycker mig se mer och mer av den sorten. Alltså att man inte riktigt tar sitt ansvar. Ofta skylls det på överbelastningar, det är något som jag inte riktigt köper. Ser man och upptäcker man att man inte räcker till, då behövs det förändringar enligt min åsikt. Vad som inte får ske är att den lille på golvet blir den som blir lidande. För min del ser jag till att det ska vara överkomligt det som händer att inte ta för mycket så det blir över ens huvud. Men det är ju hur jag ser det och vad har jag att komma med. Vänta bara.

Annars då, ja det är ju min sista dag som 45 år. Imorgon är man ett år äldre igen. Känner riktigt hur min 50 års dag närmar sig.

Nu ska jag sluta, det är ju Nytt Läge på tv och lite halv svårt att koncentrera sig på skrivandet.

Ha de så gott och fortsätt att fundera du med.

Kram


bilden visar Anna med sitt ny färgade hår och extra hår tycker den är rätt rolig.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards