Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Söndag

Av Nina - 29 mars 2009 19:58

Ja nu har även denna helg och några dagar till gått.

Jag drog mig tillbaka några dagar för att verkligen ta igen mig innan jag börjar jobba igen imorgon. Det var behövligt.

Erik var ju lite dålig men blev snabbt pigg. Han åkte till skolan på onsdagen. Sen blev han visst dålig igen. Han har inte ätit och varit hängig i flera dagar. Ingen feber. Lite konstigt tycker vi. Han hade feber på söndag och inge mer. Måndag var han pigg åt och var glad. Tisdag ännu bättre. Så vi kände att allt var frid och fröjd när vi skickade honom på onsdag. Det känns jätte konstigt och olustigt att han blev dålig igen. Tur att hon kommer hem på fredag och blir hemma över en vecka så han får vila upp sig riktigt ordentligt.

Ja nu ska jag som sagt jobba imorgon. Känns jättekul att komma åter till mina goa elever. Hoppas nu bara att jag håller ihop och klarar av det. Mina fina vita piller håller ju igång mig lite iallafall...

Ja sen har jag nog inte så mycket att skriva om.

Fast jag kan nog inte hålla mig ifrån att nämna: Helena Jonsson, bäst när det gäller. Hon är inte bara våran mästare utan också världsmästre. Grattis

Kram

 
 
Ingen bild

erik

30 mars 2009 12:35

hej mamma, nu har jag data m ed anna. solen skiner i Gnesta. Snart slutar jag skolan hejdå

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 28 februari 2013 22:31

Ja så kan man lägga åter en dag bakom sig. Faktiskt ganska händelserik sådan. Vet att de ä torsdag men va å hämta sonen, han får en dags sportlov... Bättre än inget alls. Det började med att tåget vara försenat, faktiskt blev de 35 min sent å int...

Av Nina - 27 februari 2013 19:35

Ja då var de då onsdag och veckan snart slut, eller, de ä ju precis i miten... Imorgon hämtas sonen hem så vi får ha en mysig lång helg. Hoppas att vädret håller i sig så vi kan premiär grädda våfflor ute som vi brukar, eller korv eller nåt... Ba...

Av Nina - 27 februari 2013 00:42

Läste ett inlägg tidigare ikväll som tog mig tillbaka. Det var försäkringskassan som återigen gör en blunder. Dom kan verkligen både såra och vara klumpiga. Denna gång handlar det om en 23 årig kille med cancer som valt att vara sista tiden hemma....

Av Nina - 26 februari 2013 11:05

Ooops. Tittade i kalendern. Oj då, kanske man ska ta å kolla om man ska ta nå sprutor å sånt... De ä ju bara 48 dagar kvar innan vi lättar.... Oj, oj. Å jag som inte har nå sommar kläder.. Blir nog dags att ta sig i kragen o göra lite djudykning...

Lyx

Av Nina - 26 februari 2013 10:59

Vilken lyx de ändå är med dusch. Igår fick vi äntligen mot kvällningen tlll den... Nu står den där och fungerar perfekt. Efter att i tre veckor måst fara iväg för att duscha så märker man att de ä lyx att ha hemma. Många saker tar man för givet. ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards