Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Nina - 22 mars 2009 20:11

TIO SAKER OM DIG.

1. ÄR DU SINGEL?     Nej

2. ÄR DU LYCKLIG?   Ja

3. ÄR DU NÖJD MED DITT LIV?   Nöjd är jag nog aldrig, då har man inget att sträva efter/mot.  Men lycklig.

4. ÄR DU LEDSEN?   Inte just nu inte

5. ÄR DU GRAVID?   Nej, gu´bevars

6. ÄR DU FULL?   Inte just nu...

7. ÄR DINA FÖRÄLDRAR FORTFARANDE GIFTA?  Dom är döda

8. HAR DU NÅN DU LITAR TILL 100% PÅ?  O ja, min man

9. HAR DU BARN?  Två, Anna snart 23 och Erik snart 13

10. VAD ÄR DU RÄDD FÖR?   Att något ska hända mina barn

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV.

1. TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET?  Inte för att jag själv råkat ut för det men det finns, de är jag säker på.

2. HAR DU NÅGONSIN BLIVIT SÅRAD?  Kan man gott säga

3. HAR DU GILLAT NÅGON UTAN ATT TALAT OM DET FÖR HONOM/HENNE?    Mmm, alla har vi varit unga

4. HAR DU KYSST NÅGON DE SENASTE TVÅ VECKORNA?  Självklart, min man

5. HAR DU VARIT KÄR?  Om det inte är kär jag är just nu då vet jag inte så mitt svar är JA

6. HAR DU HAFT EN HEMLIG BEUNDRARE?   De har jag, mycket spännande var det

7. HAR DU NÅGONSIN SÅRAT NÅGON?  Det har jag nog, inte medvetet

8. VILL DU GIFTA DIG?   ÄR lyckligt gift. Men jag kan tänka mig att göra det en gång till med min nuvarande man


TIO SENASTE.

1. TELEFONSAMTALET DU GJORDE?   Min goaste faster

2. TELEFONSAMTALET DU FICK?  Min härliga syster

3. DU ÅT?   Mos och korvstroganof

4. DU KRAMADE?  Min son

5. DU KYSSTE?  Min man

6. DU SMS:ADE?  Ass Jenny

7. DU SKRATTADE ÅT?   Eriks febersnurrande promenad upp för trappen

8. BION DU SÅG?  Mamma Mia

9. WEBBSIDA DU BESÖKTE?  Åsbackaskolans hemsida

10. DU BLEV ARG FÖR?    Alla övernaturligt höga idiotiska högst oförklarbara bonusar...andra blir utan jobb när de högre får bonus. Något för mig oförklarbart och som gör mig riktigt arg.


Ja, de var de det. Riktigt kul utmaning. Hoppas du som läser tar och gör samma på din blogg, de gjorde ju jag.

Ha de så bra

Kram

Av Nina - 22 mars 2009 20:00

Jaha, en härlig helg slutar med sjuk Erik. Han har varit lite halvhänging igår. Men i morse, ja då var han dålig. Febrig kille. Men bara lite hosta. Han hade faktiskt hela 39 på förmiddagen. Han har ätit och drukit bra så han är nog pigg snart. Han har ju den fantastiska förmågan att bli frisk på en till två dagar. Feber ena dagen och frisk nästa. Det är typiskt våran son. Hoppas nu att det är samma denna gång. Det är inte roligt när han är sjuk. Han säger inte mycket, ligger och hänger mest. Nu sover han redan. Det som är jobbigt är att det går ju inte att ge honom någon typ av alvedon eller nåt... Han tar ju inget via munnen så att åka till någon läkare eller så är ingen ide. Dom vill ju bara ge pencilin eller sånt.

Ja som ni förstår så har man haft fullt upp med Erik idag. Vad jag gjort är att jag har följt skidorna hela dagen. Inte den bästa svenska dagen men jag tycker det har varit en bra skid dag ändå. Grattis Norge får man säga.

Så var det med det.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards