Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Nina - 5 mars 2009 17:41

Himla kul eller vad man nu säger. Mommen blev UPPRINGD av doktorn. Det är inte många förunnat...

Hoppas nu att cortison sprutan kan göra det mer uthärdigt för dig. Kanske så pass att du kan åka lite mera bil, vem vet. Vad du vet är att du alltid är välkommen hit.

Kram

Av Nina - 5 mars 2009 14:43

Kom just in och hörde då på radion att dom pratade om vårkänslor...

Att dom hade vårkänslor i Stockholm.

Jag kom in från en härlig utevistelse i ganska kraftig snö. Tittat på min man som måste skotta av altantaket innan det rasar ner av all snö. Har byggt några snölyktor idag för det är faktiskt plus grader ute så snön som kommer är härligt go kramsnö.

Men vårkänslor... Det kan jag inte riktigt säga har infunnit sig här hos oss. Vi har snö så det räcker och förslår. Tyvärr är det inte någon sol om det hade varit så hade jag nog kännt lite vår.

Ja som sagt så har Sten skottat taket. Det var verkligen behövligt. Ganska fantastiskt det här med snö. Man kan se de olika lagren som ligger på varandra. Nästan som årsringar. Häftigt.

Igår satte Sten upp den nya ytterbelysningen (äntligen) till våra närmsta grannars förtret. Kommentar: Ska ni lysa upp hela Söder dygnet runt.

Jag informerade att vi tycker det är fint när det lyser på kvällen. Dom själva går till sängs redan vid nio tiden och då tycker vi kvällen börjar. Så det är ju hur man ser på det. Vi lyser upp för dom oxå så dom kan verkligen spara på elen. Inte ska dom klaga då inte....

Annars, ja som vanligt. Varken bättre eller sämre. Ska maila syster och se om remissen kommit in.

Sten fick idag veta att det är kraftiga indragninar på jobben. Alltså blir han arbetslös ett tag till. Inte kul. Vi får se om det blir något överhuvudtaget. Nu börjar även vi känna av den dära krisen som det har talats så mycket om..

Ja, de var det de. Nu har jag svammlat så det räcker.

Ha de nu så gott allihop och Mommen, tänker på dig.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards