Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Nina - 14 mars 2009 21:24

Ja nu är de lördag. Och redan kväll.

Många sitter nog nu och lyssnar på alla melodier som snurrar på kanal 1. Själv sitter jag nervöst klistrad framför 24. Helena och de andra tjejerna kör skidstafett. Domeij sköt snigelfart, Helena tog över och gjorde ett kanon skytte och åkning. Nu har Aco precis lämnat över. Stackars AnnaMaria hon ska nu hålla Sveriges tredje plats. Tycker synd om Aco, hon sköt kanon bra i dag men då var slutstycket inte i lag. ----skit.

Idag då. Jätte sol. Mitt på dagen 16 grader varmt. Ute en stund. Erik vill ju helst sitta vid datorn. Det var ju fjorton dagar sen sist.

Sten har varit ute och sladdat spåret, grannen följde med.

Det har varit en hel del sport idag. Tyvärr vann inte Timrå idag så dom måste spela en sjunde och avgörande. Man får verkligen hålla tummarna på måndag. Hoppas att de går vidare. Anders bröt fem milen ont i ryggen. Rickardsson gjorde ett fint lopp och kom åtta om jag inte missminner mig.

Tja, det var nog det.

Annars mår jag ganska bra idag inte så jätteont...

Ha de så gott.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards