Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Nina - 16 mars 2009 23:03

Nu är det sent.

Är på väg att knyta mig.

Erik har farit till Gnesta. Han var ganska trött imorse. Fast han sovit bra både lördag och söndag. Nåja, han kom iväg. Men när de väl kom till Midlanda blev han hängig. Ville nästan kräkas. Han var inte pigg på resan och framme i Gnesta gick han till sängs. Antar att det var lite åksjuka då han mest hade suttit och blundat. Han brukar kunna bli illamående av det. Nu ikväll var det skillnad. Färg på kinder och ätit. Inte sjuk han inte. Men det är tur att det bara är en vecka denna gång.

Jag och Sten var faktiskt till Sundsvall en snabb resa idag. Erik behövde en del nytt och vi skulle ha både hylla och bänkskiva och ytterdörr. Vi sparar en hel del med att åka dit och handla. Sten hittade även en jacka. Själv köpte jag inget åt mig själv..som vanligt.

Annat jag kan berätta var att jag faktiskt vann på triss lott idag. Inte 25 eller 50 utan hela 500. Det är första gången som jag vunnit så mycket på en triss. Jättekul.

Nu hoppas jag att det blir bra och soligt väder imorgon. Ska ut på en liten pormenad. Sen blir det att lapa sol om det finns någon.

Ja de var det de. Inte mycket här inte.

Hoppas det är bättre för dig.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards