Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Nina - 11 mars 2009 22:36

Ja jag blir hemma två veckor till.

Kanske vi kan höras eller ses ändå.

Kram på er

Av Nina - 11 mars 2009 22:20

Vilken otroligt duktig son jag har. Han är inne på min blogg han och skriver. Det är många som kan lära sig av honom.

Annars då. Ja, man har ju tittat på lite sport idag. Tyvärr gick det inte så bra för Helena. Men Jenny, alltså Helenas lillasyster. Vilken tjej. Det är nästa Jonsson det. Hon sköt fullt. Jättekul. Sen vann Timrå idag så dom har tre vinster nu. Det rullar på.

Idag har jag även varit hos farbror doktorn. Nu är det medicin igen. Så här sitter jag snurrig i huvudet igen. Även sjukskriven i två veckor till. Det som inte är så roligt är att chefen inte gjort anmälan till f-kassan. Detta kommer säkert att sluta med att jag blir utan lön. Jättekul.

Hur jag mår, ja inte är det bra, eller rättare sagt: just nu är det ganska toppen. Håller mig strax över golvytan...liksom lite flummig igen.

Remissen ligger hos speciallisten nu så det är bara att hålla fingrarna i kors och hoppas att det går fort att få komma dit.

Men nu ska jag nog lulla mig till sängs. Ska bli skönt att få sova. Det har varit dåligt med det några nätter.

Ha bra.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards