Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Nina - 2 mars 2009 20:23

Har varit och fyndat idag.

Låter mer än det är.

Skulle hämta lite på apoteket. Kom på att jag behövde smörj till nunan. Kollade runt och ser att det är halva på en serie hudvård. Toppen. Frågade varför och det var det enkla att det skulle bytas emballage. Innehållet kommer att bli detsamma. Inte dåligt, fick lotion, rengöring och ansiktsvatten för blott 65 kr.Det kallar jag fynd. Och det gjorde jag på apoteket. Det du.

Annars, tja tomt. Erik har som sagt åkt, Sten är fortfarande kvar tack för det. Annars allt som vanligt.

Läste om Sally 93 år idag som bloggar. Hon är från Ullånger, måste googla på tanten. Tuff.

Mommen berättade att nu är det inte alls bra där. Ont. Det är inte roligt. Ont är ju det värsta man har när det gör det i hela kroppen och det känns som om det är nån typ av tandvärks ont i hela kroppen som inte går att göra något åt. Det bara mol och ilar. Man kan inte massera, sträcka, knåda eller nåt. Men som alla som har ont så är alla obotliga optimister.... det går över.

Så med det slutar jag älta för ikväll. Vi hörs nog med all sannolighet imorgon oxå.

Kram


Ps. skriv en rad du oxå


Av Nina - 2 mars 2009 08:11

Jaha, då har sonen åkt iväg då. Redan tomt här hemma. Idag var det en ny taxi chafför. En trevlig typ. Hoppas han är bra på att köra också.

Idag ska jag bara vila. Kanske gå ut på en promenad. Det är inte kallt idag vi ligger under 5 minus grader. Man hoppas  nu bara på att solen kan titta fram och skina lite på oss. Skulle vara skönt.

Ja, det var det det.

Ha de så himla bra ni kan idag.

Många kramar

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards