Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Nina - 4 mars 2009 10:25

Hej vännen.

Kul att du skriver på min blogg.

Tyvärr blir det ingen skola denna vecka heller. Inte heller nästa. Jag är fortsatt sjukskriven. Men jag kommer tillbaka så småningom.

Kram på dig och hälsa Daniel.

Av Nina - 4 mars 2009 10:19

Är det inte typiskt mig.

Igår när jag skulle blogga fick jag en total blackout. Kunde för mitt liv inte komma på vad jag hade för lösen för att ta mig in.

Skickade en förfrågan och fick svar att det skulle komma på min mail. Glad över det loggade jag in mig på mailen. Tror du det gick, nädå. Servern nere. Ja,ja. Det var bara att vänta tills idag då.

Nu är jag som sagt här. Det ser du...

Vad hände igår. Tja, inte mycket som vanligt. Sten var ute och sladdade skoterspåret med brodern. Dom var borta precis hela dagen. Själv tittade jag igenom lite gamla papper, sortering och sanering. Plötsligt var skåpet nästan tomt.

Otroligt vad man kan samla på sig en massa skräp.

Idag är det ganska hyfsat väder. Ska snart rigga upp för en promenad.

Just ja, moster ringde, ville ha ett recept på ett bröd som mamma brukade baka. Som tur var hade jag det. Hon kom på att hon ville ha det just nu, o inte kunde hon ringa min mamma och fråga.

Ja de var det det.

Mommen, ta det stilla nu. Inte springa omkring. Håll dig på en våning.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards