Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Nina - 8 mars 2009 09:39

Skrev inget igår. Var ute mest hela dagen. Solen sken. Var ner på dammen och försökte min lycka med fiske. Sten fick en fet fin öring på 1,4kg. Den var riktigt stor. Det var nästan så den inte kom upp ur hålet. Sten var så lycklig och glad. Själv gjorde jag som vanligt, matade fisken.

Lite senare på dagen ringde grannen och bjöd över oss på midda. Det var mycket gott. Vi fick helstekt fläskfile och västerbottenmos. Mycket bra. Det blev lite sent. Kortspel och lyssnade på melodifestivalen.

Idag är det inte alls någe bra väder det blåser som bara den. Inte är det någe sol heller. Sten har lastat skotern och ska åka på träff istan med brodern. Själv håller jag mig från skoterfärder just nu. Det är till att utmana ödet.

Tabletterna är ju som sagt slut. Måste nog ringa doktorn och fråga vad jag ska göra nu. Känns som jag är tillbaka till ruta nummer 1.  Trycket är högt igen och värken mol som bara den. Känns inte så bra.

Annars så är det ju internationella kvinnodagen idag. Vad det nu innebär. Kanske det är då man bara sitter och jäser och männen ska serva... Inte vet jag.

Vad jag vet är att jag nu ska ta mig en kopp kaffe och ett bloss.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards