Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Nina - 20 mars 2009 15:41

Nu har jag missat nån dag...

Fick akut gallstens anfall tisdag kväll. Inte kul. Hela kvällen och natten höll det på. Torsdag var jag totalt under isen. Som om det inte var nog fick jag mens också. Jag börjar bli ganska less på det hela.

Idag är jag nästan på bena. Måste, Erik är på väg hem. Känner mig inte alls på hugget. Detta bådar inte gott.

Annars, ja igår var det naturligtvis kanon väder ute. Jag inne i säng läge. Idag blåser det storm ute. Hoppas nu att det blir bra väder i helgen. Erik och jag ska ju ut och fota. Sten skickade jag på affärn, inte pigg på att fara. Har faktiskt tittat på skidor.

Ja de var väl allt. Kort och gott.

Nu börjar det bli dags att förbereda pizzan till kvällsmat. Erik blir så glad när vi sitter framför tvn och smaskar. Lätt att roa honom.

Jag längtar nu väldigt mycket till Anna kommer det är inte långt kvar nu.

Ha de så gott allihopa.

Skriv gärna en rad när ni tittar in, Erik är duktig på det.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards