Direktlänk till inlägg 28 december 2008

Å nu är de söndag

Av Nina - 28 december 2008 21:20

Jaha, så var helgen slut. Nu kommer det två vardagar sen börjar ju helgen om igen. Idag har det inte blivit något gjort. Det är kallt ute idag, tretton grader med blåst. Då känns det som mycket mera. Har faktiskt stickat mig en mössa idag. Kan ju behövas när det är så här kallt ute. Eller så är man inte van...

Annars då, tja inget speciellt. Erik har lyckats sopa iväg mina glasögon så dom gick i två delar. Inte speciellt trevligt. Nog för att jag sagt att jag måste byta, men inte nu. Som tur var har jag mina gamla kvar. Repiga och lite för dålig skärpa. Men bättre än inget.

Ja, de var nog det. Alltså inget speciellt idag heller.

Men vi har haft de bra iallafall.

Kram på er.

 
 
Jenny

Jenny

29 december 2008 08:37

Jaha... Du var väl där och skulle ha datorn när han satt vid den... ;)
Synd på glasögonen.

http://www.jennymahlberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 28 februari 2013 22:31

Ja så kan man lägga åter en dag bakom sig. Faktiskt ganska händelserik sådan. Vet att de ä torsdag men va å hämta sonen, han får en dags sportlov... Bättre än inget alls. Det började med att tåget vara försenat, faktiskt blev de 35 min sent å int...

Av Nina - 27 februari 2013 19:35

Ja då var de då onsdag och veckan snart slut, eller, de ä ju precis i miten... Imorgon hämtas sonen hem så vi får ha en mysig lång helg. Hoppas att vädret håller i sig så vi kan premiär grädda våfflor ute som vi brukar, eller korv eller nåt... Ba...

Av Nina - 27 februari 2013 00:42

Läste ett inlägg tidigare ikväll som tog mig tillbaka. Det var försäkringskassan som återigen gör en blunder. Dom kan verkligen både såra och vara klumpiga. Denna gång handlar det om en 23 årig kille med cancer som valt att vara sista tiden hemma....

Av Nina - 26 februari 2013 11:05

Ooops. Tittade i kalendern. Oj då, kanske man ska ta å kolla om man ska ta nå sprutor å sånt... De ä ju bara 48 dagar kvar innan vi lättar.... Oj, oj. Å jag som inte har nå sommar kläder.. Blir nog dags att ta sig i kragen o göra lite djudykning...

Lyx

Av Nina - 26 februari 2013 10:59

Vilken lyx de ändå är med dusch. Igår fick vi äntligen mot kvällningen tlll den... Nu står den där och fungerar perfekt. Efter att i tre veckor måst fara iväg för att duscha så märker man att de ä lyx att ha hemma. Många saker tar man för givet. ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards