Alla inlägg den 5 december 2008

50

Av Nina - 5 december 2008 22:03

Erik sover så jag passar på att gå in på nätet. 

Vi köpte en tv idag... Våran gamla har visat några sidor som kanske inte är så bra... Vi har väntat på att den ska lägga av. Fick för oss att kanske vi ska köpa en ny nu istället för att vänta på att den ska gå sönder. Dumt att chansa. När det händer blir det säkert när vi inte kan köpa en ny. Alltså under julstängt eller så. Sagt och gjort. Vi köpte en i dag. Den känns ganska stor men vi vänjer oss nog. Erik gjorde ingen större affär av det inte. Fast den nästan är dubbelt så stor som gamla.

En sak som är bra... jag ser texten. Behöver inte byta glasögon, ha ha

Nu ska jag läsa lite på TÅ, finns lite om Nyansens havande. Alltså de kom och de försvann. Kul att läsa vad som sägs.

Ha en skön kväll.

Kramar

Av Nina - 5 december 2008 13:55

Jaha, nu fick man på nöten för att man inte skrivit morgon rapport... Idag är de ju fredag. Jag har inga elever så då är jag inte alltid inne från morgon. Har nu varit ett par timmar och ska snart hem. Skriver innan jag blåser hem. Erik kommer idag så då är det inget nät under helgen.

Sten kommer snart och hämtar mig, de är han jag väntar på nu. Han har uträttat lite ärenden mens jag har jobbat. Sen måste vi ju handla mat så vi har i helgen. Hemma har ju råttan hängt sig.

Nä, nu kommer Sten. Då får jag packa ihop mig och fara hemåt.

Ha de så bra i helgen.

Hörs på måndag.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards