Alla inlägg den 13 december 2008

Av Nina - 13 december 2008 10:15

Just ja, vi har fortfarande ingen hem telefon. Blev ju lovad att det skulle bli åtgärdat tills i torsdags. Ringde, tyvärr, de har så mycket. Tidigast på måndag. Ja,ja. Vi får väl se. Inte för att jag tror att vi har någon telefon då heller. Det är ju som sagt både skönt och besvärligt. De flesta vi känner har ju vårat mobilnummer så de finns någon rå där. Det som är skönast är att vi slipper alla telefonförsäljare... De brukar ju vara en drös av dom så här före jul.

Så om du vill ha tag på nån av oss.... mobil, mail eller blogg. Så kan vi nås nu.

Ha gott

Kram

Av Nina - 13 december 2008 10:01

Pratade med min dotter igår kväll. De var ett himla oväsen i bakgrunden så det var lite halvsvårt att höra vad hon sa. Men ett hörde jag säkert.

Anna och Marita kommer hit. Jag blir så jätte glad. Dom är så hjärtligt välkomna. Lovar att jag värmer upp lill stugan till er.

Idag är det in julklapps inslagnings dag. Måste ju kolla att allt finns...

Sten är ute och skottar, det kom en hel del snö igår. Kallt är det som vanligt. Jag håller mig inne i värmen med den sprakande brasan.

Som ni förstår så är inte lederna i det bästa skick. Plus igår och minus idag. Kan göra vilken människa som helst tokig. Kanske mig lite extra. Ikväll är det ju personalfest, känns inte riktigt hundra. Mår ju inte det bästa. Min förkylning vill varken bli bättre eller sämre. Tycker att det är mer irriterande när det inte ändra blommar ut, eller försvinner. När det bara ligger i en och gror är nog det jobbigaste. Bättre att få ut skiten...

Nä, nu är det nog bäst att jag slår in pakten. Kanske man måste fylla på med något. Vet att alla får något i alla fall.

Kramar

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards