Alla inlägg den 3 december 2008

Av Nina - 3 december 2008 21:12

Gröt kvällen var mycket lyckad. Har nyss kommit hem. Öppnade min mail, det var ett tag sen... Hittade denna bild och kände då att jag bara måste skriva ett litet inlägg för att visa. En riktigt kanon bild.

Den visar hur man ser ut om man slutar med shopping, frisör, makeup, vin och allt annat roligt som livet har att ge...

Ha bra

Kram

Av Nina - 3 december 2008 16:44

Sitter fortfarande på mitt arbete. Tar en liten kaffe paus och skriver några rader.

Har varit ganska ensam här idag. Min kollega gick redan kl 11 för hon var sjuk och praktikanten traskade iväg kl 12. Tur man har elever...

Vi gjorde tomatsoppa och varma smörgåsar till lunch idag. Dessutom bakades det en choklad kaka. Mycket smaskens...

Var en sväng med ett gäng på stan för att räkna tomtar och dricka kaffe. Vi hade mycket trevligt.

Ja, lite så har dagen varit. Mer har hänt men det var det viktigaste.

Jobbar övertid idag och imorgon så jag får lite kortare dag på fredag. Känns bra då Erik kommer hem. Sen ikvåll ska jag ju träffa min brukare, det är Gröt kväll och det kan vi inte missa.

Ha de nu så bra så hörs vi imorgon.

Och du!!! Skriv gärna en rad när du ändå tittar in...

Kram

Av Nina - 3 december 2008 09:00

Just nu sitter jag och väntar på mina elever... De är lite sena. Tror nog att det beror på snön. Fick själv vänta på parkeringen i morse innan jag fick ställa mig. Men äntligen har dom skottat. Det har nu snöat i två dagar. Det är ordentligt med snö. Lite besviken blir man att de inte röjer på vägarna oxå. Moddigt som bara den. Går ju inte att gasa på. Inte vill man köra om heller. Fast det kan ju vara ganska bra att man tar det lite lugnt oxå.

Idag är värken outhärdlig. Har så ont så jag skulle kunna skrika. Men det är ju bara att bita ihop. Hur länge återstår att se...

Inga elever än.. får kanske gå ut och titta efter.

Ha en bra dag

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards