Alla inlägg den 8 december 2008

Av Nina - 8 december 2008 13:11

Tja, inte blev jag klokare inte...

Efter många om och men kom jag till slut fram. Pratade med en väldigt hurtfrisk jänta. Men någon lösning blev det inte riktigt. Vi ska börja med att göra en ny sökning hemma. Använda oss av en fungerande telefon från grannen. De tror att alla våra har gått sönder. Ja, va ska man göra. Inte mycket. Bara att vänta tills jag kommer hem. Då prova oss fram igen. Sen om det inte fungerar ska vi göra en ny felanmälan... KÖ

Tur man är kvinna, under väntetiden kunde jag maila några elever. Vi ska ju ut på en resa på torsdag. Lite bra komihåg. Bär bar telefon på jobbet är nog ett måste.

Nu blir det inte något mer idag.


Just ja, Mommen, varför sa du inget när du ringde???? Har provat ringa dig men du svarar inte. Har du oxå fel på telefonen.

Kram

Av Nina - 8 december 2008 12:43

Kan man bli tokig eller...Har nu försökt att felanmäla våran telefon. Inte är det det lättaste. Bara att hitta ett telefon nummer till Telia. Gjorde en anmälan på nätet, fick till svar att det ska åtgärdas under dagen den 11 dec. Omöjligt för oss då vi inte är hemma. Sökte med ljus och lykta efter ett nummer som man kan få prata med en människa. Inte då. Gör en ny felanmälan och knappar in att jag vill ändra... helt plötsligt står jag nu i kö. Inte liten heller. Står på plats 50 och ca 15 min kö tid. Tur att jag tog sen lunch. Och tur man kan göra två saker samtidigt. Nu får man hoppas att det blir en människa som svarar. Jag vill ju tala om att dels är vi inte hemma och sen tycker jag att det är lite väl långt bort att vi måste vänta ända till torsdag innan de behagar komma. Känns jättebra att vara kund hos Telia....

Återkommer

Kram

Av Nina - 8 december 2008 09:56

Tjena bruden!

Vad gör du??

Vid tid, slå en signal.

Förgyll vardagen.


Kram

Av Nina - 8 december 2008 08:53

Vilken morgon.

Visst klev jag upp i tid. Men ändå blev det fel.

Somnade inte förrän efter tre. Det ville sig inte. Ont. Men när jag gick och la mig var det 19,9 och när jag steg upp kvart i sex var det 12,5.Innan jag for visade det 10,5. Nu har vädret svårt att bestämma sig igen. Det märks i kroppen.  

Allt med Erik flöt på. Han ska ju till skolan idag. Sten följde med i taxin då Agnes har halsfluss igen. Vinkade hejdå och packade mitt och for. Kom till Långsele, där som tur är fick jag för mig att jag skulle kolla om nyckeln var med..och vad tror du???

Naturligtvis var den inte det. Bara att vända. Tre mil åt pipsvängen. Kom hem och funderade länge var jag kunde ha lagt nyckeln. Hittade den och for igen. Min kollega är ju sjuk och det är bara vi två som har nyckel så det var ju bara ett att göra. Nåja, sent om sider sitter jag här. Har satt på en panna kaffe och känner att det behöver jag. Det är säkert en massa mer som jag glömt och så. Som dagens lunch. Tur affärn är på andra sidan gatan. Känner att denna dag kommer att bli en kanon dag. Börjar fel så slutar det rätt.

Ha en underbar dag. Det ska jag.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards