Alla inlägg den 15 december 2008

Av Nina - 15 december 2008 12:22

Tur att du påminde mig. Hade glömt bort att jag skulle ringa Telia och begära kompesation. Sitter just nu i KÖ och väntar... plats 52 och 16 minuters väntetid när jag började. Så då kan man ju passa på att skriva lite...

Ska bli intressant att höra vad de har att säga. Löftet var ju att det skulle åtgärdats i torsdags men det var inte förrän igår som vi fick telefonen tillbaka. Vi får se vad dom säger.

Jaha, då var det klart...

En kvinna vid namnet Marianne svarade, hon skulle behöva gå charm kurs.. Informerade att vi får 200kr på nästa tel räkning och det ska vi vara nöjda med... Slut på samtal.

Men som sagt.. vi behövde ju inte lyssna på alla telefon försäljare

Kram och ha de bra

Av Nina - 15 december 2008 10:14

Nä, nu stannar jag hemma. La mig tidigt igår då jag inte var pigg. Vaknade imorse och var inte ett dugg bättre. Beslöt mig för att stanna hemma. Kanske man kan bli frisk till jul iallafall. Sten är inte ett dugg bättre han. Dagen skall jag tillbringa i soffan. Kudde och täcke och bara kura ihop mig. Kanske det finns något att vila ögonen på på tvn. Vem vet. Man är ju inte van vid vad de visar vid denna tidpunkt på dagen. Alltid finns det något.

Kanske jag skriver en rad lite senare under dagen. Vem vet. Vi får se hur orken är.

Nu ska jag lägga mig. Ha de så bra så länge.

Kramar

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards