Alla inlägg den 7 december 2008

Av Nina - 7 december 2008 21:08

Fick besök på min blogg...

Jättekul, vet inte vem du är men att få en liten kommentar är alltid kul. Då vet man ju lite om de som tittar in..

Kommer att hälsa på dig med.

Ha gott och välkommen åter.

Kram

Av Nina - 7 december 2008 21:02

Fy sjutton vad det är kallt idag. Nu visar tempen på nitton grader. Tur vi har värme inne.

Men telefon har vi inte. Sten har nu kollat överallt. Det är inte inne hos oss eller våra telefoner som är kaputt. Det kommer inget utifrån. Antagligast har snön tyngt ner ledningen. Naturligtvis är det bara vi som är drabbade. Det är alltså inte huvudkabeln utan den som grenar till oss som är något brott på. Imorgon ska vi ringa till Telia, vi har ju som sagt ingen telefon, från mitt jobb. Sten följer Erik till flyget då Agnes är sjuk igen. Sen kommer han in. Han har ett möte på AF först.

Min kollega är fortfarande sjuk, hon blir borta ett par dagar till. Kanske hela veckan. Vi får se.

Annars, vad har vi gjort. Jo, Erik och jag har bakat lite bullar. Nu missar ju Jenny det fikat imorgon. Får försöka baka till nästa gång. Fast det klart hon var ju hos mamma och bakade en hel massa så hon kanske inte behöver mer.

Slut i rutan för denna gång.

Hörs imorgon.

Kram


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards