Direktlänk till inlägg 11 december 2008

Snart

Av Nina - 11 december 2008 07:51

Snart är det Lucia. Mer ljus. Mysigt.

Idag är det inte så kallt ute, bara sju grader. Känns underbart. Hoppas att det håller i sig i helgen.

Seg morgon. Kännde inte att jag ville kliva upp. Men det är bara att masa sig iväg. La mig tidigt igår oxå. Är inte pigg. Det är väl typiskt, blir säkert sjuk till helgen. Vi är ju utbjuden på Julbord på lördag. Skulle inte förvåna mig om man är sängliggnade då. Det är bara att fortsätta knapra alvedon och se glad ut.

Träffade en gammal elev som jag hade på gymnasiet för ett tag sen. Det var så roligt att se honom. En himla fin kille. Vad som var extra roligt var nog att han kommenterade min frisyr. Tyckte att jag var fin i håret, flera gånger kom han och sa det. Uttryckte att det var rätt frisyr för mig. Är det inte härligt så säg. Alla små uppmuntrande ord är så härliga. Helst nu under den mörka vinter perioden behöver man allt man kan få.

Så jag säger till er alla, Ni underbara vänner alla fina goa vänner, sköt om er och krama varandra ni är bäst.

Kram från mig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 28 februari 2013 22:31

Ja så kan man lägga åter en dag bakom sig. Faktiskt ganska händelserik sådan. Vet att de ä torsdag men va å hämta sonen, han får en dags sportlov... Bättre än inget alls. Det började med att tåget vara försenat, faktiskt blev de 35 min sent å int...

Av Nina - 27 februari 2013 19:35

Ja då var de då onsdag och veckan snart slut, eller, de ä ju precis i miten... Imorgon hämtas sonen hem så vi får ha en mysig lång helg. Hoppas att vädret håller i sig så vi kan premiär grädda våfflor ute som vi brukar, eller korv eller nåt... Ba...

Av Nina - 27 februari 2013 00:42

Läste ett inlägg tidigare ikväll som tog mig tillbaka. Det var försäkringskassan som återigen gör en blunder. Dom kan verkligen både såra och vara klumpiga. Denna gång handlar det om en 23 årig kille med cancer som valt att vara sista tiden hemma....

Av Nina - 26 februari 2013 11:05

Ooops. Tittade i kalendern. Oj då, kanske man ska ta å kolla om man ska ta nå sprutor å sånt... De ä ju bara 48 dagar kvar innan vi lättar.... Oj, oj. Å jag som inte har nå sommar kläder.. Blir nog dags att ta sig i kragen o göra lite djudykning...

Lyx

Av Nina - 26 februari 2013 10:59

Vilken lyx de ändå är med dusch. Igår fick vi äntligen mot kvällningen tlll den... Nu står den där och fungerar perfekt. Efter att i tre veckor måst fara iväg för att duscha så märker man att de ä lyx att ha hemma. Många saker tar man för givet. ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards