Direktlänk till inlägg 27 november 2008

Bad

Av Nina - 27 november 2008 19:19

Nu är man nyss hemkommen. Idag hade vi ju bad på em. Jättekul och ack så jobbigt. Det känns mer än man tror efter en timme i vattnet. Vi har både simmat och "lekt". En mycket bra och lyckad dag. Avslutade med att vara med min brukare som jag är kontaktperson åt. Vi var en vända på stan för hon skulle kolla en jacka. Sen var vi och käkade middag. Thai mat. Har nyss öppnat en liten en på Maggies. Mycket god mat. Dit ska jag gå fler gånger.

Annars då, tja, inget.

Jenny ringde och hotade med att vara sjuk... det får hon nu inte. Inte för att det gäller arbetsdagen imorgon. Utan en viktigare sak. Det är ju personalfest på lördag som hon och jag ska på. Mycket viktigt. Vi ska ju ut och ha kul. BLI FRISK

Sten har varit en duktig hemma man idag. Han har dammsugat. TACK.

Nu ska jag dra mig tillbaka. Sy i en knapp och stryka lite kläder.

Ha bra

Kramis

 
 
Ingen bild

JHC

27 november 2008 21:22

Hej igen =)
Du vet väl att du alltid kommer ha en plats i mitt liv min kärra lilla *svärmor*
Kommer aldrig att glömma varken dej din man eller eric, ni finna alltid med mig.
O det bästa man kan göra för att komma ihåg är att minnas, elr hur?
Jag hoppas verkligen ni har det bra, o att din son mår bra, det var verkligen jätta fina kort på honom, hälsa honom så gott från mig ifall han minns.
Ge sten en redig kram från mig, gillar honom skarpt =)
Din bild är så fruktansvärt likt någon :p
Det är helt otroligt vad lika ni r, Nu vet jag verkligen vart din *skatt* fick sitt utseende ifrån, herregud kan jag bara säga!
ni är sååå lika!
Lovar att berätta elr kanske starta upp en egen blogg någon dag...
Svärmor, ta hand om dej, o ta verkligen hand om din vackra dotter! hon är en av dem fiinaste människorna på denna jord!
O jag kan bara tacka dej för att du uppfostrat o fått fram en sån underbar kvinna, o du ska vara jätte-stolt över henne!
Hon kommer alltid att finnas i mitt hjärta, o du ska veta att min kärlek för henne alltid kommer att finnas kvar.

Jag hoppas att kunna träffa er snart.
Sköt om dej svärmor,
Många kramar JHC

 
Jenny

Jenny

28 november 2008 15:01

Sug åt dig allt du bara kan. Detta kan du leva på länge...

http://www.jennymahlberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 28 februari 2013 22:31

Ja så kan man lägga åter en dag bakom sig. Faktiskt ganska händelserik sådan. Vet att de ä torsdag men va å hämta sonen, han får en dags sportlov... Bättre än inget alls. Det började med att tåget vara försenat, faktiskt blev de 35 min sent å int...

Av Nina - 27 februari 2013 19:35

Ja då var de då onsdag och veckan snart slut, eller, de ä ju precis i miten... Imorgon hämtas sonen hem så vi får ha en mysig lång helg. Hoppas att vädret håller i sig så vi kan premiär grädda våfflor ute som vi brukar, eller korv eller nåt... Ba...

Av Nina - 27 februari 2013 00:42

Läste ett inlägg tidigare ikväll som tog mig tillbaka. Det var försäkringskassan som återigen gör en blunder. Dom kan verkligen både såra och vara klumpiga. Denna gång handlar det om en 23 årig kille med cancer som valt att vara sista tiden hemma....

Av Nina - 26 februari 2013 11:05

Ooops. Tittade i kalendern. Oj då, kanske man ska ta å kolla om man ska ta nå sprutor å sånt... De ä ju bara 48 dagar kvar innan vi lättar.... Oj, oj. Å jag som inte har nå sommar kläder.. Blir nog dags att ta sig i kragen o göra lite djudykning...

Lyx

Av Nina - 26 februari 2013 10:59

Vilken lyx de ändå är med dusch. Igår fick vi äntligen mot kvällningen tlll den... Nu står den där och fungerar perfekt. Efter att i tre veckor måst fara iväg för att duscha så märker man att de ä lyx att ha hemma. Många saker tar man för givet. ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards