Alla inlägg den 9 november 2008

Av Nina - 9 november 2008 18:46

Jaha, nu har man varit på ett till ytans Sveriges största köpcentrum igen...

Handla skulle jag inte men vad gör man...

Hittade ett par snygga långstövlar, svarta, som jag kunde ha. Och dom köpte jag.

Syster handlade lite också. Men mest snurrade vi runt och surrade en massa strunt.

Sprang på en gammal vän, Ingela, som jag säkert inte träffat på tio år. Vi surrade bort en stund.

Annars var det inget.

Pratade med Eriks boende och där var allt bara bra. Skönt att höra att allt är bra. Man sitter ju lite för långt ifrån.

Sista dagen nu innan en arbetsvecka... Helgen är över, ledigheten likaså. Imorgon far Sten igen. Han blir borta fjorton dagar.  Känns lite trist. Skulle vara skönt att ha han hemma jämt, alltså ett vanligt hemma jobb. Eller så blir vi tok less på varann. Det var länge sen han jobbade så så det är svårt att veta hur det skulle kännas. Men tanken finns.

Nä, nu ska jag koka en kopp kaffe. Har ju köpt en tårt bit till Sten. Själv tar jag bara en kopp.

Kram


Och så en liten ros till alla pappor

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards